KinaMat är ju faktiskt gott :O

Morr'n !


blir lite confused på blogg.se då vissa inlägg inte publiceras.. men men. .

hade jätte trevligt igår när vi firade Jossan som fyllde år i Torsdags. vi gick till Kinarestaurangen på det där torget (nya torget?) inte Choys, utan den andra. åt 4 små rätter, jätte smarrigt. jag har aldrig ätit på kinarestaurang förut, kinamat har jag väl testat lite halvt nån gång. en stor miss. det kommer bli fler ggr nu kan jag säga :D
Jossan blev glad över sina presenter med, så det  var ju bra :) ♥ & elin tog massa snygga kort ! älskar er :D

Idag blir det en inte så händelserik dag:
 ska städa rummet & huset med M & P 
 plugga lite (inte vanligt!:O),  
handla ( i brist på annat)
sola (minska blekheten!)

det är det jag vet i alla fall.

ha en skön lördag !

Kommentarer
Postat av: sofia

kinamat är gott :D

Postat av: Karin

lät som en trevlig lördag:)

2007-04-14 @ 11:45:26
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback