krig är iaf inget för mig

Tisdag
trött som satan
hade idrott som inte ens var jobbig ändå blev man döseg : /

börjar sista lektionen kl.15-16
sen är jag tränare kl.17-19
FYI

drömde skitkonstigt inatt förresten :O
(känns som många gör det nu för tiden)
det var jag & massa folk som skulle springa omkring och kriga eller nåt liknande
fast det var inte riktigt på rikt. vi skulle kriga med vapen, men sen blev det godis :S
jag var iaf skiträdd och sprang & gömde mig.
skulle nog inte vara så bra i ett riktigt krig.
men det är ju bra, då vet jag att det inte är nåt för mig
okej, drömmen kändes mer sammanhängande när jag drömde det,
nu låter det mest sjukt

Ugly Betty kanal5 kl.20:00


Kommentarer
Postat av: Karin

tack ha en fin dag:)

Postat av: sofia

yeey, ugly betty :)

2007-04-17 @ 20:24:22
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

BETTY! :)

2007-04-18 @ 22:15:45
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback