Bad & seriegubbar

GodMorgon

jag kom på att det inte länge till kommer klassas som morgon klockan 11 på förmiddagen.
Men nu ska jag inte prata om sådana dystra saker. det är långt kvar på lovet, och jag är lycklig & allt sånt där som hör sommarlovet till.
Badade i Ågelsjön igår som sagt(?). ska åka ut dit idag med, med My & Marcus. Hoppas dock att vädret inte blir dåligt, man vet ju aldrig. aja, jag tar med mig 3 filtar & en fleecejacka så ska det nog ordna sig med kylan. kanske lite varm choklad också förresten ?

På tal om något helt annat så tittade jag på Svampbob fyrkant filmen lite nu till frukosten, med engelskt tal. (vet förresten inte varför det spelar någon roll i det jag ska säga.)
Jag kom på iaf, att det är ju kul att tecknade gubbar kan gå ifrån att se normala ut,- till att se ut som skrynkliga, halvdöda monster,- & sen återigen efter 30 sekunder se ut som dom gjorde från början igen.
Det är lite häftigt. jag tror jag ska bli en seriefigur.

Dags att packa! hejdå

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill också vara en seriefigur

Postat av: Anonym

Det ser ut som att du kommer landa med knät i huvudet på din syrra...skönt.

2007-08-15 @ 20:58:32
URL: http://kliaminrygg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback