lönen

AJ. träningsvärken har nu pågått i 2 dagar ungefär, och inte blir den bättre. nej, mer åt andra hållet. Mamma är min personliga massör, även resten av familjen får rycka in ibland. Malin & jag kan köra utbytes-massage, eftersom hon med har lika ont som jag (eller förmodligen lite mindre, jag har ondast).

Det är Fredag idag. jag hade en lektion. så det kändes ju skönt. jag städade i värmen när jag var hemma sen, & sen ville Malin ha en stankompis, och  jag med tror jag, så vi åkte ner på stan. På stan satte jag in min lön på mitt konto. fast 240:50:- tog jag ut kontant, det kändes coolt, min första lön typ. För att spendera min första lön köpte jag Vänner säsong 7. det kändes riktigt bra. så ikväll ska jag & Malin gosa framför vänner.

Sen när jag blir känd och dom frågar vad jag köpte när jag fått min första lön, då kan jag stolt svara att jag köpte en väldigt välbehövlig Vänner DVD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback