kakor, julklappar & bio

Hej. Idag är det lördag. skönt med helg. fast helgen känns konstig på något sätt, vet inte varför.
igår var jag på stan med Elin min bajs :) det var skojigt och vi lyckades hitta en julklapp till en viss person också. mycket bra jobbat av oss!
sen blev de spelkväll med familjen :] det var kul !

Idag var jag hos farmor och bakade lite småkakor till Julen. det var mysigt & kakorna blev goda, så jag är nöjd.

När jag kom hem började jag inslagningen av mina paket från Ullared. jag klarade 3 st på lite drygt en timme. så jag förstod att detta kommer ta mycket av min dyrbara tid. men det är mysigt med paket. & fina ska dom ju va!

Ikväll ska jag på Guldkompassen med Jossan :D var hur länge som helst jag träffade min lilla poop så de ska bli jätte kul!  nu ska jag hjälpa min mamma med maten & dansa till julsånger eller nåt annat juligt. hejdå

Kommentarer
Postat av: a

haha. slå in 3 paket på över en timma :D

Postat av: Maria

Alice: haha, jag vet :D jag var möjligen en snigel i mitt förra liv :O

2007-12-15 @ 19:20:13
URL: http://mochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback