Ullared & Lucia

GOD KVÄLL.
det är torsdag idag, vilket innebär att imorgon är det Fredag vilket alla vet är mycket skönt.  Min Fredag börjar med Svenska kl.9:35 vilket betyder sovmorgon. väldigt behövligt efter en veckas av 8:00-börjanden.
efter svenskan är det låååång rast, och kl.13 börjar Engelska B & uppsatsskrivning. jag brukar inte tycka det är så svårt med uppsats, men sen får man tillbaks den med ett G eller nåt, då känns det surt. men vi får se hur det går.

Efter Engelskan & skolan händer det något speciellt. då åker jag tillsammans med Christer & Marcus, & Christers föräldrar upp till Halmstad till Charlies brors lägenhet. varför Halmstad? undrar ni. jo, vi ska på Lördagen åka till Ullared som inte ligger långt därifrån. och sen sover vi en natt till i Halmstad & sen åker vi hem :]
jag planerar att inköpa mycket julklappar & kanske någon sak till mig själv, jag har aldrig varit på Ullared så har inte så höga förhoppningar.

Sen på söndagen om jag hinner ska jag på Lucia uppvisning på Gympan & showa lite, både jag & mina barn.

image364image365

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hoppas du hittar nått fint :D. Synd bara att vi inte kunde träffas, men får väll bli nästa helg :). Hade så kul!

2007-12-07 @ 16:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback