för lågt ?

Ojsan hoppsan :P

snubblade för ett tag in på en sida där det stod ; testa ditt BMI. kul kul tänkte jag. men jag blev nästan rädd. det var ju väldans lågt. jag tycker ju inte att jag är för smal. men jag kanske ser på mig själv med sjuka ögon ? men inte fan ser jag ut som nåt skelett ! äsch, orka med regler, tabeller, bestämmelser osv. så länge man är nöjd med sig själv är väl allt bra ? !

visst, jag tycker det kan vara svårt det här med mat och hur mycket man bör äta och när man ska äta och sådär. men det är inget större problem. och jag tycker jag sköter mig bra.
Men ingen kan väl säga att den kan aldrig tänker på vad den stoppar i sig, utan alltid äter sig lagom mätt, och mår super. om nån kan säga så, så säger jag GRATTIS till den :P
Nåväl, hoppas inte det här inlägget var för personligt eller nåt.. men aja. var tvungen.

Kommentarer
Postat av: sofia

håller med, har också för lågt BMI :/ men du har rätt, så länge man själv är nöjd så är det bra :)

Postat av: Linn

Man ska inte tro på BMI-skiten, de tar ju inte hänsyn till några muskler eller nåt, inget att lita på ;)

2007-02-13 @ 16:35:06
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback