freDagens..

jag känner att min blogg är i lite behov av Dagens. eller vad säger ni , det var ju ett tag sen sist.

  • bästa - äntligen är det helg (eller äntligen... veckan har gått snabbt)
  • sämsta - ingen E&J ikväll/eftermiddag (men det blir imorn!) 
  • godaste - måste väl vara lunchen då (har ju inte ätit nåt annat)
  • dryck - kaffe ! (jag drack ju inte på hela Teneriffa resan, nu är jag back on track) 
  • kallaste - Stadsvandringen på Hotellkunsken, I just say Burr !
  • roligaste - göra smörgåstårta (var väldigt kul att pilla och smeta på allting på tårtan!)
  • tråkigaste - inget att göra ikväll (förutom umgås med mormor då ;D)
  • duktigaste - Anja som vann skidåkningen :D (och lite jag då, med min tårta ;P)
  • ondaste - MINA BEN. jössös, om jag hade ont i benen igår är det DÖÖÖONT idag!
  • se fram emot - äta smörgåstårtan *dregel*
  • vill ha - GLASS. gud jag är så sugen på glass... men Nej!
  • outfit - svarta stuprör, randig tröja, svart kofta (+ mössa,vantar,halsduk, sockar ....)



    153042-153

Kommentarer
Postat av: anna

Hmm, det har du rätt i.. men jag åt det tidigare i veckan... men jätte bra förslag. Tack så mycket iallafall! "Duktigast: Anja..." Håller helt med, verkligen toppen tjej

Postat av: Anonym

söt blogg!

2007-02-09 @ 20:28:12
URL: http://ledume.blogg.se
Postat av: Camilla

fräsch blogg

2007-02-09 @ 21:39:12
URL: http://millaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback