ledig eller inte ledig ?

det är måndag morgon. & vi har Datakunskap.

sitter och försöker få ihop nåt som liknar en tidning med massa värdelösa artiklar. suck...

trött som en gris som sovit alldeles för lite var jag imorse. och även förundrad över att pappa inte var uppe som vanligt. knackar på mamma och pappas sovrum vid sju och pappa säger att han börjar senare. Fan! det betyder ju att jag inte kan åka till skolan med honom som jag brukar. det betyder att jag måste gå om 20 min till bussen. åååh ! kunde han inte sagt det igårkväll ?

imorn har vi hel idrottsdag. jag har inte valt nåt än. var i Teneriffa när de andra valde... funderar starkt på att inte komma. skulle vara väldigt skönt att vara ledig. och eftersom jag inte är uppskriven npånstans så borde det ju inte märkas att jag inte är där eller ?


vore ju bättre att vara hemma och plugga till de 2 proven på Onsdag..


Kommentarer
Postat av: sofia

jag tycker att du ska ta ledigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback