vardag igen

Jaha.

då var det bara att slänga sig in i det vardagliga livet igen med supertrötta morgnar, deprimerande tankar om prov och annat bajs & alla dessa måsten. usch vad jag gillar livet när man inte är tvingad att göra varadagliga saker, det är för underbart.

ska snart ta på mig typ 18 lager med kläder för att gå till busshållplatsen (& sen skolan) i -5 grader & snöfall - HÄRLIGT VÄRRE. jag gillar't verkligen . . . inte. kommer väl halka runt på gatan som en hund på lackat golv.

fick träffa My igår :) ♥ skönt & kul att ses igen. saknar Elin & Jossan alltför mycket nu, och jag vet inte när vi ska lyckas ses :'/ . älskar er

nej. bäst att ta på sig. vem vet hur lång promenaden till Bussen kan bli i detta väder.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad sägs som att ses på torsdag? (A)

Postat av: Linn

-5 ?! Det var som fan, tur att jag hade vantar^^

2007-02-06 @ 12:30:11
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback