AAAAARGGHH

IRRITATION BIG TIME

kan mina föräldrar förstå att jag inte vill ha Pannkakor när jag kommer hem efter träningen kl.20:oo och är hungrig ? jag säger hela tiden :DET ÄR INGEN MAT. men jo, dom fortsätter göra dom där jäkla förbannade pannkakorna. USCH.
jag ska strejka och äta godis  till kvällsmat istället  .. GRR

träningen var ju iaf rolig & skrattig . alltid något.


imorn blir det najs. slutar 13:40 på grund av att Pelle-hotellläraren inte kan ha lektion. TACK PELLE. Pelle är bäst. jag fick inte ens några läxor att göra under Teneriffa Veckan av honom : " äh, ta semester vad fan"- JAG GILLAR'N. efter skolan ska jag sola med Elin , och sen blir det stan & mys med Elin & Jossan.

nu ska jag lägga mig och äta ett par godisbitar och sen sova. STREJK

Kommentarer
Postat av: sofia

mina föräldrar envisas också med att göra pannkakor :P brukar säga att dom ska göra riktig mat också men det gör dom aldrig ^^

Postat av: sofia

mina föräldrar envisas också med att göra pannkakor :P brukar säga att dom ska göra riktig mat också men det gör dom aldrig ^^

2007-01-25 @ 21:23:08
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Anonym

YOU GO GIRL!

2007-01-26 @ 12:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback