AKTIVA DAGEN

JAG ÄR AKTIV.

eller i alla fall idag har jag varit det. så jag tar igen det lite nu med att sitta still ett par timmar!
fick panik (eller nåt liknande) i förmiddags (eller ja, runt tolv) och gick ut och sprang i 38min (för att inte vara så himla exakt). det var väldigt skönt. jag bara flög fram i kättsätter/vilbergen/skarphags trakterna. kom på en ny taktik som gjorde det mindre jobbigt. men den tänker jag inte avslöja här , jag vill ju inte att ni ska bli värsta proffsen på att springa :O .
när jag kom hem var jag trött! jag körde lite styrka, och blev då ännu tröttare.
sen skulle ju jag och malin Sola , så vi tog bilen , jag var svettig och dan och allmänt fräsch, till Sol&Motion. det var öppet. hallelujah.
jag köpte ett solkort ! :O kändes lite i plånboken .. fast inte så väldigt mycket då pengarna bara legat där i 3 min ca.
efter solningen tog vi oss en liten macka, sen så körde vi bort till gympan och tog en promenad runt strömmen . (det är det som alltså gjorde att jag verkade aktiv).

nu letar jag efter fest ikväll. till mig och My. jag hittar inget. känns segt. jag vill ju för sig ändå inte festa. är trött efter min otroligt aktiva dag (som förresten inte lät lika aktiv när jag skrev det... )

hejhej


Kommentarer
Postat av: Sofia

duktig du harvarit idag då! :) själv var jag på gymmet utan att träna typ :O haha

Postat av: Elin

AVSLÖJA'RÅ!

2007-01-06 @ 17:27:18
URL: http://hejhoppelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback