ALLT ALLT

godkväll !

jaha, den här dagen har ju varit väldigt meningsfull ;D .
nejdå, träningen gjorde den faktiskt lite bättre måste jag säga.

Det var lite mys att Malin kom hem igen också :D vi såg på ett gammalt O.C avsnitt med Markus & hade det gottigt.
jag åt vaniljglass i tallrik med strössel och mörkchoklad + en glassbilenglass & malin åt yoghurt och müsli.
sen så var det träning på Tumblinggolvet som gällde. det gick riktigt bra faktiskt :D  .. aha dom där jäkla bananerna & den där jobbiga gubben ! gud !

när jag kom hem nu har jag duschat håret och ätit fullkornsskruvar & en halv hamburgare :)  nu ska jag snart gå och lägga mig och ladda inför den sista skolveckan innan jag och Malin åker till Teneriffa :D !


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är så avundsjuk :(. Både på glassen och på att du åker nästa vecka. Jag kommer sakna dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback