beställt !

hej hå hej hå.

nu är jag jättebrun och så då efter jag har solat ! eller inte.. hrmf.
gick på stan en snvängis med My efteråt & så tog vi en fika på wayne's.
jag åt scones & smoothie (fick ju gratis ;D) det var gott :D
när jag kom hem kände jag mig en aning uppstoppad
så jag gick på promenad i 1 timme typ. det var jobbigt.

nu har jag och malin beställt bikinisar iaf :D
det känns bra ;D
jag tog den blåa med silvriga ränder
och en ny svart underdel.
får vi hoppas att de passar bara :P

ska åka till farmor om en timme typ.
ska äta lite gott med familjen Nordén :)
najsbajs. synd att jag mår illa dock...

jusst det, jag såg Elin på stan också :D
men jag hann inte hälsa, hon försvann :P

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag vill också bli brun :(

Postat av: Elin

jasså? :o. jag såg inte dig

2007-01-04 @ 17:33:09
URL: http://hejhoppelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback