BILDER - yaaay

YEES.
jag har lyckats installera min mobil-bild-överförings-sladd igen :D !  hittadeförst kartongen där sladden låg från början. men utan CD skivan i ! sen letade jag lite och på ett heeelt annat ställe hittade jag installations skivan :D

därför kommer lite gamla bilder dyka upp i detta inlägg. bland annat från filmkvällen.  enjoy !

1.
2. 3. 4.   
    5. 6.

1. marcus,martin,maria elin.. ja några stycken av dom sötisarna som var där :D
2. Charlie sitter och diskuterar nåt,  jag tröck på tagfoto knappen väldigt lägligt ;P
3. en av mina bästa vänner den här veckan, har träffats mycket.
4. aaah :) våra muggar, I LOVE.
5. min magnetkorthållare :D
6. Elin & Jossan. jag fick en bild så jag minns dom som allra bäst :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback