:'/

jag är depp.

Kvällen har varit ganska kass, även om den haft sina mindre mörka stunder (ljusa stunder lät för glatt).  jag saknar folk, jag saknar dej. saknad måste nog vara det värsta som finns, spec. om det man saknar aldrig kommer komma tillbaka. men då är det ju inte saknaden som är värst. då är det ju det som tog bort den man saknar som är värst. jag hatar den som tog bort dej. varför skulle den göra det för. varför kunde du inte få vara kvar här, med oss ? fanfanfan. jag kan inte fatta't. jag kan fortfarande inte fatta't.  jAG vill bara tillbaka till då vi tog alla underbara kort och då vi har alla minnen. jag vill inte att du ska vara borta. det är det sista jag vill. så varför ska du vara det ? fan. nästan ett år har gått. ett år , och jag är fortfarande så trög att jag nästan inte fattar att jag aldrig mer kommer få röra, höra eller se dig.

Kommentarer
Postat av: josefin.

:'/

2007-01-06 @ 11:27:17
Postat av: josefin.

:'/

2007-01-06 @ 11:27:17
Postat av: josefin.

2007-01-06 @ 11:27:34
Postat av: josefin.

varför går det inte att skriva hjärtan för? ;O

2007-01-06 @ 11:28:14
Postat av: Elin

hjärta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback