Fredaaaag !


hey there . nu är det fredag. Lunch rast är det för tillfället :]  efter lunchrasten är det Livsmedelskunskap & sen Hotell som gäller. helt okej ändå. har fått höra lite smått att vi ska provsmaka exotiska frukterpå Livsmedel så det låter ju najs :D

slutar 15:00 typ.. Då ska jag ringa mina älsklingar och så ska vi gå på stan, fika & myyysa ;) .i can't wait. 

jag skar mig typ det första jag gjorde på metodlektionen idag. aj ! värsta hacket. satte på ett plåster, sen när jag skärde fisken märkte jag att det droppa blod - najs. Yvonne fick plåstra om mig med hela 3 plåster, så nu har jag varit blodfri framtillsdess. men lite ont gör det minsann.

vad ska man göra ikväll, vad ska du göra? any suggestions ? :)

Kommentarer
Postat av: ^^,

Gratisgen är riktigt häftigt :) Man kan få helt (!) gratis prylar, allt från dvdspelare till presentkort på IKEA, laddat med 1000 kronor!! Häftigt.. Allt DU behöver göra är att värva några vänner eller de som kanske är intresserade. Det är värt en titt åtminstonde.. Klicka på länken nedan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback