håltimmes dag big time

har 3 timmars hål pga n dum svenska lärare som är sjuk och gör oss sysslolösa. har haft 1 lektion idag kl.8, nästa är kl.12. hrmf! sitter i datasalen med tessan och becca :) väntar på Rena, sen ska vi äta. pasta är det idag va ?. efter engelskan är det 2 timmar hål igen ! kanske sk fixa pass då.
nåväl. hursomhelst så hittade jag en lista nånstans.. så jag kopierar lite från den
JA LISTOR ÄR KUL

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig.
När var senast någon stötte på dig?
hmm.. det är ju frågan.
Vad åt du till middag?
igår.. köttfärslimpa, potatis sås. UNDERBART
Använder du huvtröjor?
den rosa 9d är klockren
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja! nalle puh är bäst
När flög du senast?
Sommaren 2005 london
Har du gråtit offentligt?
ja, det har jag nog.. beror på vad offentligt är
Vad har du med dig in på bion?
gärna en bauta stor lösgodis påse.
Gillar du att flyga flygplan?
Dö myys ju :D
Äter du frukost dagligen?
oftast ja.
Vilken är din favoritfrukt?
Äpple, vindruvor .. allt
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
pinsamt nog gör jag det.
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
17
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
ganska så faktiskt
Tror du på liv på andra planeter?
jepp
Vad var det sista du åt?
frukost
Gillar du senap?
USCH
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
BAJS. och sedan.. var positiv
Sover du på sida, mage eller rygg?
allt. det som känns skönast jusst då
Tycker du om att krama folk?
om jag gillar dom
Skulle du säga att du är trendig?
njaa.. vet inte ?
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
ANAKIN
Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det?
lite grann
Vilka böcker har fått dig att gråta?
jag saknar dej jag saknar dej ,bland andra
Tycker du att du är attraktiv?
OOOOOOOH JA , jag är snyggast
Vad är du allergisk mot?
ingenting , vad jag vet
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
noway ! i looove

och så har vi dödat lite tid då :D och du med om du läst listan ;D

Kommentarer
Postat av: sanna

rolig lista! :D

Postat av: Elin

Funderar på att sno listan :)

2007-01-08 @ 15:53:39
URL: http://hejhoppelin.blogg.se
Postat av: marre

Sanna; visst är den ;D
Elin; DO IT !

2007-01-08 @ 16:38:24
URL: http://mochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback