happy thoughts (...happy thoughts)

♣Alltså förlåt. jag vet att jag är deppig. jag borde inte vara det. det är inte bra för hälsan att vara deppig (säger vi iaf :P). jag tror jag måste se saker positivt istället för negativt.
liksom träning ska inte vara jobbigt och trist, den är skoj och härlig. osv. så får jag nog tänka om allt. försöka vrida och vända på saker mer, så de blir positiva.
men när saker inte går vägen , då blir det ju lite småtrist. men DET KAN VARA BRA DET MED. säger vi :D

¤okej. skola imorn igen. men so what. det kommer bli bra. jag har ju en hel del att se fram emot ändå ! + att skolan inte behöver vara supertrist hela tiden heller.

♥nej, nu ska jag duscha. skriva ner lite tankar. se på O.C säsong 1. mysa med mig själv (för jag har ju då ingen annan att mysa med :/..) . men vem vet. 2007 vill ändra på det åt mig , skulle inte säga nej. och om allt går vägen på den frågan så kanske jag till och med får som jag vill Nu.. (A)

Bye bye äppel paj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback