HEJDÅ , see you soon

HEJ

snart ska jag lämna Norrköping & åka upp till Huvudstaden. jag råkade nyss radera mitt fina inlägg som jag skrivit dock..
jag har packat min väska (nästan, måste göra det NU) & jag har lagt ner tuggummi,tidning,bok,plånbok,kamera m.m i handbagaget. jag känner mig glad. och jag är laddad till max :D (tror jag.. är lite nervös dock .. ;S)

Ska hälsa på min farmors bror Gunnar som är sjuk uppe i stockholm med pappa, sen ska vi sova hos Alice, som är hans sambo, hon bor väldigt nära där våran buss till Terminalen på Arlanda går,så det är bra då vi ska gå upp typ 03:30 imorn, och ta en buss kl.04:15 till Arlanda. . gäsp.
Flyget lyfter från marken 06:50 på söndag morgon !

nu är jag nervös, kissnödig och lite stressad. så det är bäst jag slutar skriva. vi ska åka kl.15:00 härifrån nämligen. ja, punktliga ska vi vara.

GÅ NU IN HÄR OCH KOLLA LITE UNDER VECKAN  ifall jag hittar nån dator liggandes nånstans på Teneriffa.
ha det så bra här hemma. jag skas försöka att inte få öfr mycket boggabstinens. men däremot är mitt mål att blir NEGER. wish me good luck ;D

PUSS HEJDÅ. kommer sakna mina älsklingar !

153042-135 

Kommentarer
Postat av: Modebladet

Ställer du upp på förändring? Välkommen att ta del av diskussionsämnet i min blogg!

Postat av: Gabbi

Jätte fina kläder!
Jag vil ocksåå åka bort , det låter så skönt!

2007-01-27 @ 16:47:37
URL: http://redstrawberry.blogg.se
Postat av: josefin

Hade bäst älskling, kommer sakna dig dö mycket. Vi sms;ar oh så, happas du hittar någon dator också, annars..vet jag inte vad jag gör ;D ses snart!

2007-01-27 @ 19:13:34
Postat av: Elin

Lycka till! Kommer sakna dig :)

2007-01-28 @ 10:19:53
URL: http://hejhoppelin.blogg.se
Postat av: sofia

hade så bra på resan, sola lite åt mig med! ;)

2007-01-28 @ 22:28:46
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: tessan

antar att du har det jätte bra :D Hoppas allt är bra där nere,

2007-01-29 @ 22:29:08
Postat av: Linn

Hoppas du har det muy bien, se upp för spanjorerna bara, för de kan vara lite otäcka ;)

2007-01-29 @ 22:53:47
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback