"jag är bög men jag gillar tjejer"

I AM SO EXCITED !  (hmm, borde lägga in den på Mp3:n)

har varit en skönig & rolig kväll.  har skrivit om ostar & soppor, ätit godis, glass & nötter :) sen har jag fått ryck och kört massa magstyrka . liksom, jag vill ju se trimmad (?) ut på beachen & vid poolen. kanske jag borde tänkt på tidigare.. och det har jag ju med iofs.. haha :D
såg på det nya programmet på 4:an förut ;HJÄLP , döbra ju :D.

sen kom jag och Malin på att vi inte kommer få plats med ens hälften av det vi vill ha med oss i våra resväskor! dom är så småååå. kommer väl få packa om 18 ggr imorn eller nåt.
jag tror jag ska köra på den taktiken som Elin sa, ta på sig massa kläder när man åker liksom, så man har allt på sig. typ 5 linnen, 3 shorts, en kjol och ett par jeans under det...
 
ojoj, jag glömde helt bort att jag skrev ett inlägg.. !

och OJ vad klockan drog iväg. . goodnight so long


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag missade Hjälp :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback