JEM Movienight

nu har jag kommit hem från filmnighten med mina raringar. vi såg på.. sky captain blablabla.
nånting sådant hette den.
jag tror den var bra. svårt att avgöra dåJude Law var så snygg ;D
haha, nejdå. men jag vet inte, jag var trött.
Elin fick förklara för mig vad som hände & Jossan satt mest och tog kort ;P
just det ! jag prövade Häagen-Dazs Strawberries & cream.
måste ju säga att det var intressant. gräddigt och jordgubbigt (konstigt nog)
det var gott. nästan godare än vad choc choc chocolate smaken var.
& så var det ju lite spännande då glassen smält , eftersom det då låg jordgubbsbitar i den.
häftigt värre liksom.
för övrigt så åts det godis, vindruvor (både gröna och röda i samma förp.!) & persikohalvor.
sen så dansade vi lite också. det var fint.
Elin har BTW ett jättemysigt "Café" som vi sitter och ser på film i . WE LIKE


när jag sedan kom hem efter den mörka och läskiga cykelturen.
kom jag på att jag fotat mina snygga solbrillor än.
så det gjorde jag. och här är dom :)

godnatt


Kommentarer
Postat av: Sofia

de där brillorna är väldans snygga måste jag säga ;)

Postat av: Elin

Jag ska äta massa Häagen-Dazs när jag inte "bantar", fniss ^,^

2007-01-07 @ 15:19:13
URL: http://hejhoppelin.blogg.se
Postat av: Jonathan

Häagen-Dazs får man väl bara äta när man har blivit dumpad?

2007-01-11 @ 14:59:41
URL: http://kliaminrygg.blogg.se
Postat av: Marre

Jonathan; det är ju lite svårt, då jag aldrig blir dumpad ;D. jag tänker då inte missa nöjet med god glass pga det :D

2007-01-11 @ 20:42:40
URL: http://mochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback