Lyss & Lär

jo, jag vet. jag borde veta bättre än såhär. men ibland är det svårt. runt två-tre tiden idag så åt jag Godis & glass. blev lite sådär lagom mätt (läs proppmätt) och somnade i fåtöljen tittande på "The waterboy" med Malin och Markus. sen så vaknade jag runt halv fem, och hoppades på att illa-mående/mättkänslan skulle ha gått över. men icke. så kl.18 började jag träningen med en lite halvmätt mage sådär, sen så mådde jag typ lite smått illa hela träningen. och inte blev det bättre när vi körde mördarstyrkan på slutet heller.
men jag kanske har lärt mig en läxa? inte äta bara godis och glass under en dag när man ska träna.. ?
 Nåväl, nu har illa-mående känslan gått över lite. och jag ska vänta ett tag till, tills jag äter middag. för jag känner att jag behöver MAT. har varit lite dåligt med det på sistone. FY MARIA
153042-121 +
153042-114

not a good combination before TRÄNING.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jössös, så gott :D

2007-01-25 @ 17:39:22
Postat av: linnea

jag gör också samma misstag :/ om man har en godispåse hemma så tar man kanske en bit då och då när man är sugen, och när m,an är sugen är man ju egentligen hungrig därav det låga blodsockret =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback