mitt i veckan

Onsdag it is .

Jag gillar onsdagar. då börjar vi 10:15, och då är jag faktiskt relativt pigg, eftersom jag inte är en såndär sovmänniska, som sover till 13 på dagarna. ;D
jag tog en skön dusch, sminkade mig , klädde på mig, och nu sitter jag här med kaffe och äter frukost...:)

pratade med Elin ganska mycket igår på Msn, skönt. skönt att man hinner prata ibland såhär i veckorna också. alltid så härligt att prata av mig med dig. kan säga vad jag vill och prata om vad jag vill. <3 du är guld värd. hoppas verkligen vi ses på Fredag. Jossan med ! ♥

idag har vi vanliga lektioner fram tills kl.14 (tror jag) då vi ska på info om indivduella valen. tack för det säger jag! känner mig helt jävla förvirrad om allt.  men eftersom min linje är så förbannat lätt måste jag ju välja sånadära vanliga kurser som MatteB, engelskaB & Historia typ. vet inte ens hur många kurser jag ska välja eller nåt. men förhoppningsvis är det lite klarare efter infomötet.
efter mötet vet jag inte om vi kanske har Idrott, går väl dit och ser efter , om vi orkar :P .
sen är det träning kl.18-20:30 som gäller, åker kanske hem emellan..
och ja, idag börjar O.C , men icke får man se på det när man går i SM-truppen inte. nej nej.
MEN. jag har ju faktiskt redan sett 3 avsnitt av säsong 4, så det gör ju inget ;D .. jag fuskar.

Kommentarer
Postat av: Linn

Det är bra att du har sovmorgon, så att jag kan prata med dig på min lektion :D

Postat av: Karin

ja men visst är det tur att msn finns:) ha en fin onsdag!

2007-01-17 @ 09:47:06
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Joline

vilken linje går du?

2007-01-17 @ 10:53:23
URL: http://www.smashit.blogg.se
Postat av: Elin

Jag älskar dig, och jag dör om vi inte kan träffas på fredag ^,^

2007-01-17 @ 13:24:36
URL: http://hejhoppelin.blogg.se
Postat av: josefin.

Jag kan också ses på fredag, myys :D. Jag missar också oc idag ;/ träning..

2007-01-17 @ 16:04:41
Postat av: Maria

Linn; det är mycket bra med mina sovmorgnar :D
Karin; oh ja ! tacktack
Joline; Hotell & Restaurang :]
Elin; VI KAN SES PÅ FREDAG ! :D
Jossan; YAAY, fredag!! stackars som missar o.c du får se på min data nån gång

2007-01-18 @ 14:00:16
URL: http://mochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback