'mornin

tisdagsmorgon. vilket åtminstone innebär 1 liten extratimmes sovmorgon.
börjar kl.9.
jag blev jättre glad denna morgon :) så nu sitter jag här med TeMuggen i ena handen och skeden till min yoghurt med äpplebitar&blåblär i den andra.
det var ju dådå meningen att jag skulle cykla till skolan. men blåsigt som det är tar jag bussen. orka motvind liksom- nej.
efter skolan idag ska jag göra nåt läskigt. hämta mitt pass ! :| scary. jag fick iofs se hur jag såg ut på kortet när jag var där förra veckan och gjorde passet, men det är säkert värre nu. usch och fy för att stå rakt fram titta in i en kamera och se "neutral" ut. 

efter hämtningen av passet vet jag inte om jag åker hem eller om jag åker direkt till gympan. tränare idag. .

nähe, snart dags för Engelska lektion med Mrs Sämst på Engelska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahahaha :D Birgitta är skööön, ger ut massage på lektionerna ( kankse för att hon inte kan undervisa ) ;p

2007-01-16 @ 10:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback