movienight?

snart är det dags att åka iväg till skolan och dagens första lektion - Engelska. först ska jag äta upp min frukost, dricka upp mitt thé & borsta tänderna, sen ska jag bege mig ut i denna nedrans kyla!
man blir såå glad när man frågar pappa hur kallt det är och han svarar " 8-9 kanske" .. MINUS!?! tänker jag för mig själv, men det är ju ganska uppenbart..
så ja, idag blev det LAGER på LAGER. ... strumpbyxor under jeansen, linne under tröjan, kofta över tröjan. + att jag ska ha på mig en halsduk för lite extra värme tror jag. jag hatar att frysa nämligen.

slutar 14:25 idag.. om vi inte lyckas sluta tidigare iofs , som förra veckan. HOPPAS.
aja, sen är är jag tränare iaf kl.17-19
och så har vi planerat en filmkväll idag :D ; jag, My, Charlie , Marcus & Marcus flickvän . najsnajs :D hoppas det blir av. saknar er sjuukt mycket guys!
ha en trevlig dag.


Kommentarer
Postat av: My

moahaha :D

2007-01-23 @ 11:25:28
Postat av: Sofia

najs med filmkväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback