Ny Teneriffa blogg

hej & hå stortå.

jag har skakat av mig gårkvällens dåliga humör och är laddad för dagens sista lektion (jusst det, dagens SISTA lektion, fan vad skönt!).
det är även sista lektionen innan jag åker till Teneriffa. UNDERBART.

Lunchen var Bajsäcklig idag, fisk som smaka bajs. så jag åt
broccoli , det var ju gott det med..

har spenderat mesta tiden av lunchrasten med att göra en ny blogg. varför då? undrar kanske ni. jo, såhär är det, jag sa till mamma att jag hade en blogg jag kunde skriva i om Teneriffa resan ifall vi hittade nån dator. och sen kom jag på att HJÄLP., jag vill ju inte att mamma ska läsa min den här bloggen! så jag fick helt enkelt göra en ny , som jag bara ska använda att skriva om Teneriffa, när jag är där. om jag nu kommer skriva nåt när jag är där. sånt som märks :)
men hur som helst. så kommer ju det här fortsätta vara min blogg jag skriver i annars och så. så keep on read it . hjälp, nu blev allt kursivt och det går inte att ta bort.. :S

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, så klockrent Marre :) Jag borde också göra en ny blogg, för mamma läser min! :S

Postat av: Anonym

Kommer kolla varje dag om du har skrivit nått, kommer skana dig så!

2007-01-27 @ 10:02:39
Postat av: Anonym

josefin ^ ;/

2007-01-27 @ 10:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback