orkar inte detta mer?

godmorgon godmorgon.

åh . fy fan vilken natt. jag hatar det där. & det gör dom och han med. men varför ska de då behöva hända ? suck. vill att det ska få ett slut. grow up god damn it ... :/

har duschat lite och grejjat. satte på kaffe förut som nog är klart snart. ska alldeles strax gå och göra frukost till mig. men det är lite svårt då jag inte är sugen på nåt direkt. men jag blir nog det när jag börjar äta  :) men vad ska man äta till frukost då ? några förslag .. ?
mamma & pappa åkte till landet nyss. ska kolla läget lite. dom kommer hem sen så de kan skjutsa mig till våran underbara träning i Linköping 15:10(16:00)-19:00. gosh. en lördag ! .. och så kommer det väl vara snöstorm också. hujeda mig.
153042-106
im guessing my breakfast wont look like that...

Kommentarer
Postat av: Josefin

ursch, jag tror jag förstår vad du menar med den där natten ;/, fy för sånna alltså. Tycker själv samma sak, you know..

2007-01-20 @ 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback