Preparing !

Har nu träffat Elin & Jossan sista gången innan jag åker till Teneriffa *snyft*. kommer sakna er älsklingar.  men ni får inte ha de för dåligt här hemma :] <3 . det gäller alla andra med. hade bra här hemma :D

har precis ätit middag, kött,klyft & sås. gottigt.
ikväll ska jag väl packa lite smått, lägga fram grejer, stryka sommarkläder osv. jag ska även göra mina läxor jag fått, så jag slipper tänka på dom under resan. så det blir nog läxläsning och Let's Dance snart.

ska åka upp till stockholm kl.15 imorn eftermiddag med pappa. så jag hinner packa det mesta imorgon. utan stress & panik. jag har ju trots allt min braiga lista att gå efter.

nu ska jag kolla vädret på Teneriffa. ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback