rör det sig ?

jaha, jag som tog lite skojsiga kort idag och igår och tänkte som vanligt utan problem ladda ner dom från mobilen med hjälp av min USB-kabel. men ska det inte bli nåt fel nu då tror ni ? JO. självklart.
jag försökte göra nåt, och så nu har jag tagit bort hela programmet från datan, och det går inte att installera det igen. eller jag vet inte hur man gör iaf. ack & ve. jag är ledsen.

men som plåster på såren kom jag på att vi har massa animerade bilder i en mapp på datan (hur dom kommit dit vet jag inte!).  & så kom jag på att
Sofia hade en animerad nalle en gång, då tänkte jag att mina animationer kanske också funkar. så ... rör sig min kaffe kopp ?
153042-115
nej, OJ. vad klockan drog iväg ! holybanoly. jag som hade tänkt duscha och hela faderuttan. men ja, det hinner jag kanske ändå, ska vara KLAR att gå till bussen om.. 1 timme & 10 minuter. jamen det klarar jag väl va. jag brukar ju vara en snabbis på att göra mig i ordning.

Kommentarer
Postat av: sofia

haha, den rör sig :D

Postat av: Elin

IT'S MOVING

2007-01-24 @ 10:17:15
URL: http://hejhoppelin.blogg.se
Postat av: Marre

Sofia & Elin: YAAY

2007-01-24 @ 17:35:57
URL: http://mochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback