Snart är det fredag igen

oh crap. mitt förra inlägg försvann. bajsbajs.

 sitter här på sista lektionen för dagen- Data. sitter och försöker göra en snygg artikel om Ergonomi i min tidning Marias Data.  jag är riktigt haj på det här med datorer, design och tidningar alltså ; /

efter skolans slut ska jag ;

  • köpa mellanmål
  • gå till gympan & plugga så mycket jag hinner fram till kl.16
  • kl.16 vara tränare för småttingarna
  • kl.17:30, sluta träningen med barnen, börja egna träningen.
  • 20:00, slutar träningen , åka hem , äta , sova :D

fredag Eftermiddag  :


Kommentarer
Postat av: Elin

Ergonomi är trist... den där bilden är också rätt trist åt höger ;)

Postat av: Karin

fusk! vill också åka

2007-01-19 @ 11:34:02
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback