SORRY PAGO-LOVERS

I AM SORRY. JAG MÅSTE GÖRA ALLA PAGO-ÄLSKARE LEDSNA .


eller okej. måste måste jag inte. men jag tänkte att eftersom jag gjorde
Elin ledsen i Fredags och sa att det var massa sockerbitar  i Pago när hon så olämpligt var sugen på det, kan jag lika gärna berätta det för er med.
jag gör det inte för att vara elak (bara lite).
 
men en glad & bra sak med den här bilden är ju att de andra smakerna kanske inte innehåller lika mycket socker ? det vet man ju liksom inte, så vi kan ju säga att alla andra Pago Sorter innehåller typ 0.0001 sockerbitar :D

153042-98
och för er som inte la märke till det har jag kommit på hur man gör länkar utan att ha med hela adressen.

Kommentarer
Postat av: Linn

Duktigt marre :) (ang. länkarna alltså) ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback