the studyday

alltså. jag tror jag slog rekord förut ! jag var klar 9:20 med att duscha och sminka mig , sen jag gick från datorn. jag är impad av mig själv faktiskt.

det var ju bra att jag blev klar snabbt. då kunde jag ta lite bilder med digitalkameran, eftersom mobilen sladden inte funkar. GRR. det blir inte så bra bilder dock, på grund av den starka blixten, men men. ni ser ju iaf vad jag har på mig så här kommer en dagens :


Dagens...

153042-118
153042-117153042-116


nej, nu är det bara 8 minuter tills jag måste gå till bussen.

vad ska ni göra på eran studiedag ? (om ni har nån )


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kanske ska åka pulka... fast jag är ju lite rädd för det :(. Du är väldigt snygg idag måste jag säga, snyggo! OCH JA, jag vill med åka till Teneriffa! (Kommer sakna dig)

Postat av: Jonathan

Du har lärt dig att länka nu. =D

2007-01-24 @ 10:49:28
URL: http://kliaminrygg.blogg.se
Postat av: josefin

jag har inte nån studiedan, ;/. stackars mig! Jag kommer verligen sakna ditt bloggande nu när du är borta :(..

2007-01-24 @ 17:27:31
Postat av: Marre

Elin; ÅH. pulka :D tack tack! kommer sakna dej med
Jonathan: ja, det har jag :D yay
Josefin: stackars dej! ja, jag kommer sakna att blogga. haha

2007-01-24 @ 17:35:22
URL: http://mochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback