the tan that does'nt excist?

godmorgon.

oh ja, uppe med tuppen är jag idag indee ! jag ska ner på stan med My strax för att bättra på våran icke existerande solbränna. ska bli skönt. jag är trött så förhppningsvis somnar jag ;D annars kan tiden gå lite segt när man ligger och svettas i dom där solariumen tycker jag minsann.
kan inte bestämma mig och jag ska köpa solkort eller inte heller. måste ju ha ett nu snart, eftersom jag ska till Teneriffa, och då måste jag ha en liten grund ;D men ska jag köpa idag.. ? hmm.
jag ska ju beställa bikini snart också, så då kommerju ett par hundra ryka där också. i don't wanna be less rich ;D . aja, nu gå bussen om 15 min, bäst att lämna datorn.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback