UTTRÅKAD BIG TIME

SÖNDAG

åh gud ja, det kan inte vara annat än söndag idag ! :P

vaknade och gick upp runt 10 , lulla runt lite , åt frukost jordgubbar&äpple i persika/vanilj youghurt-gott. och kaffe förstås. gott det med :D
sen så fick jag städryck och städade hela mitt rum (ja hela ;P). sen var jag uttråkad i ett bra tag, satt och kollade lägenheter med mamma på internet.
sen var det dags att hämta Malin på tågstationen (hon har varit i Härnösand ett par dar) så åkte jag och pappa dit, fick vänta i typ 30 min, Malin hade tagit fel tåg - bra gjort. men köpte VR och läste den lite, har fortsatt läsa den här hemma lite. Ebbas matdagbok var  skojig :D hihi.
när jag kom hem var jag hungrig som en gris, så jag åt en toast med skinka, en apelsin, en halv morot, en halv tomat & ett par gurkskivor - gott.
nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra med timmarna som är kvar fram till träningen kl.17:30. .. jag är väldigt sugen på godis, men hallå 3 dagar irad, är det lagligt ? :P mamma har  gjort kaffe, så jag kanske tar mig en kopp och en glasspinne snart. . om inte Malin vill åka och köpa godis med mig förstås (A) ..

 ha en trevlig söndag.  


Kommentarer
Postat av: Sandra

ät nyttigt godis ;)

Postat av: Elin

ÄT GODIS... yummie

2007-01-21 @ 18:43:22
URL: http://hejhoppelin.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag är också uttråkad :(

2007-01-21 @ 19:52:38
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: sofia

åh, nu blev jag godissugen :O:D

2007-01-21 @ 20:01:06
URL: http://mayflower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback