Bad, Halvars & bio

Oj oj. vad lite jag har skrivit på senaste tiden.
inte bra inte. eller jo, det visar att jag inte har sååå mycket dötid ;P

Igår var jag & badade i Ågelsjön med Malin & Mamma
döskönt
älskar att bli brun & bada!
sen var det avslutning med ungarna,
vi lekte & gick till Halvars.
det var gott & jag & camill fick en varsin klocka som avskedspresent & tack
jättefin faktiskt , jag blev lycklig :D tihi

Efter avslutningen bar det av mot filmstaden för att äntligen se Pirates.
My var ju förstås den jag såg den med. planerat i evigheter!
det var kul, har saknat dej sådant.
filmen var bra, lite lång. men bra & rolig
vi blev lite rädda dock för det opassande paret bredvid oss
jag säger bara liten+stor

gud vilken uppdatering det blev.
nu ska jag nog göra mig i ordning snart.
det blir shopping med Syrran idag
& så träning ikväll :)

Kommentarer
Postat av: my

hahah liten+stor+uppätning=äckligt :P om ja får lägga till lite bara xD hihi alskar dig <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback