Mitt fel !

ja, det är mitt fel, helt och hållet.
att jag inte skrivit på så länge alltså
jag har helt enkelt inte haft nån lust.
men så nu, kände jag hur jag hade lust i fingrarna
att skriva i bloggen.

det har väl inte hänt sådär fruktansvärt mycket..
men jag kan ju berätta om det som HAR hänt.

jag har varit på IKEA med Malin.
shoppade lite smått, mest till mamma
typ ljus & sånt. jag har umgåtts ganska mycket med Malin
det är mys, hinns ju inte så mycket när man går i skolan.
fast igår blev vi tjuriga när vi gick promenad, det var kul.
fast inte då. vi är sams nu iaf. så oroa er inte!

Mamma & pappa har åkt till Bulgarien.
eller de är på väg just nu faktiskt.
lämnade huset kl.8 imorse.
och jag var sådär lagom ledsen av att jag kommer sakna dom ;]
höhö. men ett 35 gradigt Nessebar skulle ju dock inte sitta fel :(
men! nu är det syskona Andersson som regerar här hemma, i en hel vecka!
 
Idag ska jag gå på stan med My min bajs.
och sen ska jag & malin handla mat :D
& klockan åtta ikväll ska vi träna i gymnastik,
i borgsmo, där sportscamp kör gymnastik.
massa roliga redskap! wohohho.
 (med den bilden vill jag säga att jag badat)

Kommentarer
Postat av: Linn

Roligt med jätte-update! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback