feeling rather tired då...

skoldagen är då slut.

sitter här på Garvaren och ... väntar. ska träffa Elin & Jossan på stan tio över fyra så jag har inget att göra framtills dess. eller Jossan kanske slutar tidigare , så då kan jag ju möta henne då, men hon har inte hört av sig än :P orka sitta här.
 funderar på att gå till Gympan och lämna tränings kläderna jag har i väskan förresten, slipper jag bära runt på dom när vi... ehm.. fikar  ;P + att jag skonar min väskrem lite, som håller på att lossna. tusan.

jag är lite halvseg & trött. hoppas inte det går bajs på träningen bara för det. vill vara pigg ! men det känns inte som jag är det.. nånsin ! man blir ju trött när man springer omkring i restaurangen hela dagarna också.
jusst det, måste ta bussen hem efter träningen idag också. fan. kommer hem typ 21:00 .. skön dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback