ja må hon leva ja må hon leva ...

ja må hon leva utihundrade år javisst ska hon leva javisst ska hon leva javisst ska hon leva uti hundrade år

Lööördag morgon :) 

Mamma fyller år idag! GRATTIS MAMMA ! :D har varit uppe och firat henne nu på morgonen, jag , markus & pappa sjöng underbart vackert och gav fina presenter; ljuslyktor, kuddar till soffan, orkidé, kökslampa & en matta :) Hon blev glad. eller det sa hon iaf. hon är förmodligen mest nöjd med mattan och lampan, eftersom hon köpte dom själv.
image205

Gårdagen var jag med Elin & Jossan, vi gick på stan först, och fikade gott :) äntligen fick man se dom igen :D
Sen så åkte vi hem till var för sig & jag gjorde
Cheesecake, som jag tänkte att vi skulle fika & fira mamma med i eftermiddag.  för det blir ingen fancy middag ikväll , mamma och pappa ska bort (!!).
 

På kvällen igår var jag med Jossan som var lite halvsjuk, så vi låg bara halv-deckade framför TV:n . det var skönt :) jag åt återigen mina älskade exoticsnacks & dajmkulor ;]


Kommentarer
Postat av: Maria

Min fredag var lyckad. Det låter som att även din var det:)

Postat av: Karin

GRATTIS:)

2007-03-17 @ 10:33:00
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Camilla

Låter som en väldigt lyckad dag :x kanske inte att din kompis va krasslig, men annars. Ja, snickers - de va inte igår de. Gott va de också! Ha en fin Lördag

2007-03-17 @ 10:57:04
URL: http://millaaa.blogg.se
Postat av: Karin

jackan har jag köpt på Vero mOda:)

2007-03-17 @ 11:27:55
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback