jag tror inte vi ska torka pizzan.. ?

Fredagen är hääääär :) Me like. Maria like. yesyes.

Har precis varit i köket ett tag & gjort pizza med mamma, nu är en av dom i ugnen, som efter lite om & men är på Pizzainställning och rätt temp. (ja, mamma satte på torkningsinställning först eller nåt, inte undra på att inget hände).

när jag ätit ska jag ringa Jossan :D sen ska vi åka & köpa Candy i centrum och sen hem till henne för att se på Let's Dance och lite Vänner . najsbajs! skönt att bara ta det lugnt såhär på Fredagen är man har träningsvärk som tusan i benen och sprungit omkring hela dagen.
Synd bara att Elin är så poppis att hon inte kan joina oss  ;[

image195
nej, det här är inte dagens pizza, men den ser nääästan ut sådär.

Kommentarer
Postat av: Linn

I want pizza :P

Postat av: Elin

Mums :). Feeeerlååååt, jag önskar att jag kunde varit med er istället (även om jag inte gillar Let's dance)

2007-03-10 @ 09:46:54
URL: http://hejhoppelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback