Oj vad sent ! ... eller nej förresten, tidigt ! :O

"Jo , jag vet det är sent "
tänkte jag börja inlägget med.
men sen tittade jag ner i vänstra, nej,
högra hörnet på datorn & såg att den stod23:35.
& i & med lov & hela den faderuttan, är det ganska tidigt
jag tänkte gå & lägga mig & se på
nån film.
men fick ett litet sug efter datorn.

The Devil Wears Prada
Vi hyrde Djävulen bär Prada förut.
så har sett på den med Mamma,
ätit godis, Exotic snacks & glassbilen glass
svullning big time, me like.
image238
På tal om ingenting !
En Mattias från McDonalds Klinga ringde mig.
Jag ska på Jobbintervju :D
yaaay
. tack Anna Setzman för tipset.
jag är skitnervös & jag kommer säkert göra bort mig.
men iaf, min första jobbintervju. någonsin.
hoppas jag får't.
ett helt OK sommarjobb liksom ! :O

ska ni sommarjobba eller ? :P

Kommentarer
Postat av: Linn

Djävulen bär Prada är riktigt underhållande ju :P Är säker på att det kommer gå prima ballerina på intervjun, don't worry :)

Postat av: Mona och Fanny

jag älskar den filmen! <3

2007-04-01 @ 09:16:39
URL: http://fashiionistas.blogg.se
Postat av: Malin

Kommer säkert gå jättebra på intervjun!

2007-04-01 @ 09:51:45
URL: http://justmoi.blogg.se
Postat av: Anonym

åh, va roligt :D Det kommer säkert gå jätte bra på intervjun!

2007-04-02 @ 12:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback