uuuuuuuuuuschigt

Hej. en ny vecka är här igen alltså. Det nya med denna vecka är att jag idag började i restaurangen. mycket skojigare än servering, så det är positivt :] annars är det väl inte så mycket som är bra direkt. jag känner mig halvdepp, halvseg ... ja listan kan fortsätta, men det ska jag inte tråka ut er med.

Helgen var bra iaf. skoj på Fredagen & lugnt på Lördagen med lite släkt på besök. & igår var det träning som gick bra. eller okej iaf.

Träning idag med. fristående. känner mig seg & opeppad jusst nu, men det kanske ändras förhoppningsvis. 

 

Kommentarer
Postat av: Sofia

skitsnygg klänning du har där ;D

Postat av: maria

Sofia: det är Malins, men jag ska hälsa henne ;P

2007-11-20 @ 19:36:05
URL: http://mochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback