en lång dag men snart så

en ganska lång dag. dösvårt på matten, höll på att börja tjuta. men pappa hjälpte mig ikväll nu, så det var skönt.

annars var det en bra dag, tränade & var tränare & så :) hjälpte Alice att städa :P

åt god kvällsmat, fisk är gott :O

Imorn är det fredag. sovmorgon - thank god. jääättte lång matte som vanligt, 80min x 2, & sen ska jag direkt till gympan & vara tränare kl.16-19 med Malin. lite jobbigt, men det funkar väl.

köpte present till pappa idag med Malin :D en soda streamer, wöho

hejdå

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:) ha en fin dag!

Postat av: Linn

Jag vet aldrig vad jag ska köpa till mina föräldrar! De är så fantasilösa, haha :) Eller så är det jag som är det...

2007-09-09 @ 23:19:53
URL: http://linnandstuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback