gråta & sluta tidigt

Måndag igen. känns som det var nyss jag skrev samma sak ; "måndag igen " . det blev en kort skoldag, var ¨på Dont Drink & Drive föreläsning i Louis DeGeer i ett par timmar, sen yra vi runt på stan, åt & så, och sen hade vi tydligen slutat. så jag kom hem tidigt. har läst läxa, gjort kolsyrat vatten & spelat Harpan på datorn.
Markus & Andrea är också hemma, men de har vart därnere knäpptysta sne jag kom hem så jag vet inte om dom dött eller nåt. sånt som märks.

stötte på Christer & co. utanför DeGeer, trevligt att prata med honom i ett par minuter, den saknade jäveln.  & på tal om sånt så måste jag ringa My & Gratta henne. & Elin saknar jag också :(

förresten, måste återgå till föreläsningen. den var himla gripande faktiskt. jag "började gråta" ett antal gånger. tänkte att om jag hade suttit där själv hade jag hulkat högt & gråtit tårar till en sjö. himla hemskt det där med trafikolyckor, & usch så onödiga de är .



image318 lite bilder för en gång skull. nya datorn också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback