inget kaffe = chockerande

En måndag till alltså.  har gjort mig i ordning precis & ska äta frukost om ett tag. ska bli väldans gott, är hungrig. en kopp kaffe skulle inte heller sitta fel, drack inget kaffe igår - chocking! Praktik blir det sen, 10:30 på Bacchus, som vanligt. ska bli ganska kul, för det brukar det vara; ganska kul. skönt med sovmorgon är det ju iaf.


Igår så tränade vi i Linköping. gick väl sådär. men vi ska iaf slås ihop med dom tjejerna nu, det blir nog bra :)
Övningskörde igen med pappa, gick både bra & dåligt. avslutade bra iaf, tur det :D


kollade på bilderna från Teneriffa med Malin igårkväll. åååh, jag vill åka utomlands igen. nu. i höst! blä på kallt.

drömde att jag var med i TopModel. väldigt konstigt eftersom jag inte vill bli modell :O

breakfast time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback