jobbighet, ledighet & babbel

hej.

har väl varit en ganska vanlig dag. inget speciellt direkt. var sista dagen på praktiken - tror jag, men nu sa handledarn att det stod till v.40, fattar noll, får fråga charlotte imorn.

tränade sen, joggade i 35 min & körde styrka, asskönt. sen var jag tränare, lite jobbigt, mycket folk i hallen på Tisdagar, men det var kul att träffa Camilla, hon tränar så sällan nu för tiden för allt med friidrotten :( - saknar.
Imorgon är det Onsdag, idrott direkt på morgonen, lite jobbigt, eftersom vi alltid springer / kör kondition nu för tiden, & sen är det ju träning på kvällen så då brukar jag bli trött :[ , hatar när vi ska köra trampett då, så orkar jag typ inte. usch, bajsigt äre när man inte orkar det man vill orka.

Mamma kommer hem imorn med, från Paris :) ska bli mys. + studiedag på Torsdag! längtar till Onsdag kväll nu asså, presenter & slappa Will be the shit  ;D
 
image324

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback