shrek & åsnan

Söndags eftermiddag. har kollat på Friidrott i stort sett denna dag. tog en promenad imorse typ. Irriterande att svenskarna inte tog nån medalj idag heller :( Kajsa borde tagit brons åtminstone! men det är väl antagligen svårare än det ser ut att hoppa 2 meter i höjd ;P

Ska snart börja göra mig i ordning. vi ska till Farmor  som fyllde år igår :] träffa släkten lite, skojskoj. Jag & Malin får ta bussen, för vi blir fullt i bilen, så därför måste vi dra om ett tag.

stan med Elin igår på dagen :D köpte två tröjor. sen fikade vi och hade det allmänt bra .

på kvällen så såg jag på bio med My :D , shrek 3 ! den var.. bra. men inte den bästa, förstås. men åsnan & dom är ju alltid roande att titta på, så den får väl 3/5 i nån sorts betygskala. inte helt värd att se på bio kanske. men det var trevligt att träffa My, som alltid!
image313 


Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

Postat av: Karin

shrek 3 vill jag se!

2007-09-02 @ 15:52:36
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback