Söndags-skönt

Hallå där. en skön söndag har passerat. har promenerat, sett på finnkamp & tränat. allt har varit bra, på sitt eget sätt.

träningen gick helt okej. får lite panik på en del ibland dock. men det mesta gick bra, jag var ganska pigg, tror jag.

imorn blir min skoldag väldigt kort. har DDD-föreläsning i Louis DeGeer som ett stort antal andra elever kl.8:45-10:30. sen har jag den lyckan att få sluta :D vad jag ska göra då återstår att se. men bra ska de va ; ]  

jag vill ju också ju :(

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag ska också på DDD! Maybe I'll see ya! ;D

Postat av: Anonym

hihi ja vill inte komma över jag vill komma under ;) <3<3

2007-09-10 @ 19:12:08
Postat av: My

/my

2007-09-10 @ 19:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback