studiedag, shopping & vänner

Hallå där! Idag har det varit studiedag. Studiedagar är alltid sköna. sovmorgon ! (vilket i mitt fall betyder vakna kl.8:30, men ändå!) började dagen med en joggintur, ganska skönt. Springer rätt ofta nu...
Sen åkte jag till Maxi ett tag med mamma, köpte en underbar stickad väst-grej på H&M - älskarn!
 åkte sen till stan för att träffa My, alltid kul :D vi pratade, shoppade, åt & allt såntdär.

Tränare 16-17:30, och sedan träffa jag My igen :)


när jag kom hem haffsade jag igenom lite mattetal som var tvungna att göras & så har jag ätit god köttfärssås & sett på Idol.

Imorn är det skoljoggen kl.9:00 i Vrinnevi. 5.3 km ska springas på under 1 timme. jag känner mig ganska säker på att jag klarar't !
har träffat J på massa underliga ställen de senaste dagarna :D inte helt fel, eftersom hon gör mig glad ;]

Kommentarer
Postat av: Linn

5,3 km på en timme? Jag tror också du klarar't!
Fin bild förresten, Paris c'est magnifique! (kan man ens säga så btw, min franska är... inte bra alls) :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback