rare but good

Hej & Oj. blir inte uppdatering så ofta här nu. håller mig mer till bdb. där slipper man skriva. men nu börjar jag sent imorn , så jag har lite tid till skriveri. Elin & Jossan var här & glutta på film också. mysmys!
för att summera veckan så har den varit jobbig. jag har varit trött & skolan har varit tung. men man har ju sina vänner som förgyller vardagen <3
tävlingen i helgen gick riktigt bra också, och vi vann Truppcupen. HEJA ÖSTGÖTAGYMNASTERNA.
  


imorn ska jag gå  på stan med Ellie innan skolan, sen kl.11:30 ska vi skriva svenska uppsats. YAY. not. usch. sen är det Engelska B och sedan ska jag hem, göra mig i fin för party & utgång med My, Marcus & gänget :) ska bli väldans trevligt måste jag säga. skönt att slappna av efter skolveckan!
 


& på Lördag blir det inte mycket lugnare då inte. Inflyttningsfest hos Markus & Andrea ! :D ska också bli väldigt skojigt. har köpt fina presenter idag från mig & Malin. en sak gillar jag speciellt. moahaha.
That's all. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback